ליווי ויעוץ פרויקטים

PRODIGY מתחייבת לספק שירותי IT לעסקים ברמה הגבוהה ביותר

על ידי הגברת יעילות תפקוד  הארגון, ביסוס וחיזוק רמת ההגנה על הידע והמיידע, ייעול מקסימלי של התקשורת הפנים ארגונית, ניהול המערכות מנקודת השקפה עסקית וחיזוק יכולת התגובה לתנאי ושינויי השוק בהתבסס על יחס עלות \ תועלת מיטבי.  

השירותים שאנו מציעים לעסקים מתבססים על טכנולוגיות מתקדמות ומערך שירות ותמיכה מקיף הכולל: ייעוץ מקצועי אפיון צרכים ויישום פתרונות המותאמים במיוחד לדרישות המחשוב והתקשורת בארגון.      

PRODIGY  מספקת ייעוץ מקצועי ומקיף בכל הקשור להטמעה ויישום מערכות IT בעסקים וארגונים קטנים וגדולים.   

תהליך הייעוץ מתחיל במיפוי הצרכים ותכנון מערכת מתאימה לארגון. הפתרונות שאנו מציעים מיועדים ליישום אופרטיבי ובהתאם לצורך נמליץ על  פתרונות אפשריים. בתכנון אנו לוקחים בחשבון הן את ההיבטים הטכנולוגיים של הפרויקט הרלוונטי והן את ההשפעות העסקיות והכלכליות שלו, זאת מתוך תפיסה כי בעל העסק משקיע בהקמת המערכת או בשיפור שלה מסיבה אחת מרכזית: לשפר את ביצועי הארגון ולהביא לחיסכון בזמן ובכסף.

אנו מתמחים בהקמת מערכות אמינות ויציבות ופרויקטים תשתיתיים מורכבים הכוללים:

פלטפורמות וירטואליות, שדרוג מערכי מחשוב קיימים הן באתר הלקוח והן באתרים מרוחקים, באמצעות הטכנולוגיות החדישות ביותר. הפרויקטים מבוצעים בליווי ותמיכה של מיטב המומחים המקצועיים בכל שלבי הפרויקט, תוך הקפדה על לוחות זמנים ומסגרת תקציבית.