מיקור חוץ

Prodigy מספקת שירותי מיקור חוץ בתחומי התמיכה הטכנית והתשתיות.

אנו מחויבים למקצוענות ומצוינות בהקפדה על בחירת כוח אדם איכותי מקצועי ואמין המותאם לצרכיי הלקוח. 

עובדיי ה- outsourcing מגובים ע"י צוות Helpdesk. 

הקמת צוותים איכותיים בהתראה קצרה.  

שמירת קשר אינטנסיבי ומתן הדרכות והכשרות לעובדי מיקור החוץ על מנת להשאירם בחזית הטכנולוגיה.  

עבודה מול ארגונים בשיטת מנהל לקוח יחיד המרכז את תחום השירות. 

ניהול והובלת פרויקטים בשלבים של תכנון, יישום וביצוע. 

יעוץ בתחום התמיכה (Helpdesk) - אסטרטגיות ניהול ומערך תמיכה מקצועי שירותי ומאורגן, עמידה בסטנדרטים בינלאומיים (ITIL SOX) ושיטות עבודה גלובליות, סיוע בקבלת החלטות לגבי שילוב מערכות CRM ומערכות לניהול קריאות, ניהול ידע, והיערכות בנושא DRP.  

יעוץ למנהלי IT ותשתיות.