חברת PRODIGY מספקת שירותי גיבוי והתאוששות מאסון המתאימים לעסקים גדולים וקטנים בשני מסלולים:   

גיבוי היסטורי / Back Up 

שירות המאפשר שחזור נתונים לנקודות זמן ידועות בעבר (לדוגמה: היום הראשון בכל: שנה/ חצי שנה/ חודש/ יום וכו') על ידי גיבוי המידע למדיית גיבוי (בד"כ לקלטת גיבוי). השירות כולל ציוד גיבוי ותוכנה ומספק פתרון לשליפת מידע  על פי תאריך מבוקש שבו בוצע גיבוי.  

התאוששות מהירה / Disaster recovery

שירות במסגרת "שרותי ענן"המאפר חזרה מהירה לעבודה במקרה של אובדן מידע, גם אם אין שרת מסיבה כלשהי. הפתרון מספק יתרון יחסי במצב של "התאוששות מאסון" בכך שמאפשר לעסק חזרה מהירה לשגרת עבודה. השירות מאפשר לחזור לכל נקודת זמן ב 30 הימים האחרונים. ניתן לשחזר מספר רב של גרסאות קבצים, בין אם נמחקו ובין אם שוכתבו במהלך תקופת זמן זו. 

קיימים פתרונות מגוונים להתאוששות מהירה במקרה אסון (קריסת שרת ואפילו גרוע מכך) אך חשוב להבין שאין בעולם פתרון של 100% גיבוי. גם עסקים שבוחרים לגבות ביותר משיטה אחת במקביל, לא מוגנים מפני כל תרחיש. הפתגם "לא לשים את כל הביצים בסל אחד" מקבל כאן משנה תוקף. כדי לפזר את הסיכונים, אנו ממליצים לשקול בנוסף לגיבוי השוטף, להעתיק את החומר הקריטי לתקליטורים  או דיסקים ניידים. בגלל שהבחירה פה היא במהותה בחירה של עלות מול תועלת, אנא בדקו את דרישות המיגון של חברת הביטוח, לפני קבלת ההחלטה.